Regulament de ordine interioara / Acord intre parti

Dispozitii generale:

Regulamentul in vigoare este stabilit pentru efectuarea normala a activitatilor membrilor clubului, pentru ocrotirea sanatatii lor, precum si in scopul respectarii ordinii si curateniei incaperilor.

Cunoasterea, insusirea si respectarea regulamentului de ordine interioara al clubului este obligatoriu pentru toti membrii clubului.

Asumarea responsabilitatii / Contract:

Activitatile desfasurate in cadrul clubului sunt activitati sportive ce implica un efort fizic sustinut si o stare de sanatate corespunzatoare pentru efectuarea acestora. Avand cunostinta de acest lucru, prin semnarea prezentului regulament declarati pe proprie raspundere ca starea sanatatii dumneavoastra permite efectuarea activitatilor sportive in cadrul clubului nostru si va asumati intreaga responsabilitate pentru aceasta. Recomandam sa consultati medicul de familie si sa obtineti avizul acestuia inainte sa deveniti membru al clubului. Administratia clubului nu poarta raspunderea pentru suferintele cauzate de inrautatirea sanatatii membrilor. Personal, fiecare membru este responsabil de sanatatea sa. Administratia clubului nu-si asuma responsabilitatea pentru daunele pricinuite sanatatii si/sau bunurilor membrilor in urma actiunilor ilegale a tertelor persoane.

Membrii clubului isi asuma raspunderea in cazul incalcarii ordinii publice sau a prezentului regulament in incinta clubului. In scopul securitatii membrilor si invitatiilor clubului, este interzis in mod categoric de a purta cu sine arme albe, de foc sau cu gaze. Distribuirea si consumul bauturilor alcoolice, narcoticelor si fumatul in incinta clubului este interzisa in mod categoric. Se interzice accesul in incinta clubului a persoanelor sub influenta alcoolului sau drogurilor, sau cu tinuta necorespunzatoare. Este interzis accesul persoanelor cu boli contagioase cu risc de transmitere prin aer sau contact direct. Accesul cu animale de companie nu este permis.

Este interzisa filmarea sau fotografierea in incinta clubului fara acordul administratiei. Nu este permisa utilizarea din proprie initiativa a aparatelor muzicale sau a altor aparate ce pot perturba desfasurarea activitatilor.

Tipurile de activitati, programul de functionare al clubului si orarul de desfasurare al activitatilor pe tipuri de curs este afiasat la intrarea in club. Va rugam sa-l analizati si sa alegeti tipul de abonament care vi se potriveste cel mai bine pentru a participa la orele si cursurile dorite. Costul abonamentului este de asemenea afisat la intrare. Sala are capacitate de 30 de persoane pe ora pentru aerobic, tae bo, pilates, zumba si de 22 persoane pentru step aerobic. In functie de alegerea facuta se va complete un card in care se va specifica tipul si durata abonamentului. Va rugam sa respectati perioada de valabilitate a abonamentului si sa solicitati daca doriti prelungirea la expirarea perioadei. Valoarea abonamentului ramane neschimbata pe toata durata contractului. Plata se face la primirea cardului in numerar. Dupa incasarea contravalorii abonamentului, rambursarea banilor nu este posibila. Orarul de desfasurare al activitatilor poate fi schimbat din motive de optimizare a fluxului desfasurarii activitatilor si noul orar va fi afisat la intrare si va fi adus la cunostinta membrilor clubului. Costul abonamentului poate fi modificat in conformitate cu decizia administratiei clubului si noul cost va fi afisat la intrare, va fi adus la cunostinta membrilor clubului, dar va fi aplicat numai dupa expirarea perioadei deja achitate de membrii existenti, cand doresc un nou abonament si de asemenea noilor membrii incepand cu data respectiva.

Prin semnarea prezentului regulament, certificati luarea la cunostinta si va angajati sa respectati cu strictete regulile stabilite de functionare si deveniti membru al clubului pentru perioada de valabilitate a abonamentului.

In momentul aderarii dumneavoastra in cadrul clubului nostru, trebuie sa prezentati Cartea de Identitate pe baza careia se completeaza cardul de abonament. Odata ce ati luat cunostinta de prezentul regulament, veti primi un exemplar al acestuia si un card de membru, valabil pe perioada abonamentului. Cardul de membru este nominal si nu poate fi transmis altei persoane. Va rugam sa va prezentati la club cu 10-15 minute inainte de inceperea cursului. Capacitatea salii nu poate fi depasita, iar daca nu mai sunt locuri in sala la acea ora, va rugam sa asteptati ora imediat urmatoare.

Membrii clubului vor preda cardul la intrarea in club si vor primi o cheie cu numarul dulapului unde pe durata activitatiilor va trebui sa-si incuie personal garderoba in vestiar si sa-si pastreze cheia pana la predarea inapoi la receptie, la terminarea programului, cand vor primi cardul inapoi. Clubul nu-si asuma responsabilitatea pentru lucrurile personale lasate la vestiar si va rugam sa verificati cu atentie daca ati incuiat dulapul.

In cazul deteriorarii dotarilor sau oricarui bun al clubului, persoana in cauza va suporta toate cheltuielile materiale necesare repararii deteriorarilor sau inlocuirii bunurilor deteriorate de aceasta.

In cazul intreruperii energiei electrice, rugam membrii clubului sa-si intrerupa activitatea si sa ramana in locul in care se afla. Daca pana de curent este pe termen mai lung membrii clubului vor fi indrumati de instructor in scopul evacuarii. Abonamentele au termen fix in perioada inscrisa pe card. In cazuri exceptionale abonamentul se poate prelungi cu maxim o saptamana imediat dupa expirarea perioadei inscrise pe card, cu conditia instintarii personalului de la receptie la inceputul perioadei de intrerupere. In cazul in care nu s-a facut instiintarea prelungirea nu se poate face.

Accesul in club / echipament necesar:

Va rugam sa aveti cardul la dumneavoastra cand doriti sa participati la activitatile clubului si sa prezentati cardul la intrarea in club. In cazul in care persoana de la receptie va solicita, va rugam sa aratati si Cartea de Identitate pentru identificare. Accesul in club nu este permis decat in aceste conditii. In cazul in care ati pierdut cardul, pe baza Cartii de Identitate si a verificarii validitatii abonamentului se va emite un alt card de acces pentru perioada abonamentului. In cazul in care, din gresala nu aveti cardul la dumneavoastra, accesul in club se face pe baza Cartii de Identitate si a verificarii validitatii abonamentului. Este obligatoriu sa aveti echipament de sport, incaltaminte sport de schimb si prosop. La finele orei de curs plasati echipamentele utilizate de catre dumneavoastra la locul lor rezervat in sala. Folosirea telefonului mobil in sala de aerobic este strict interzisa.

Clauze finale

Abonamentul se poate anula in cazul: nerespectarii prezentului regulament; folosirii in cadrul clubului a unui limbaj obscen, necuviincios, gesturi indecente, violente; igienii precare; nerespectarii repetate a observatiilor instructorilor; savarsirii de infractiuni; instrainarii cardului de membru catre alte persoane in scopul de a se folosi de servicile clubului. Conducerea clubului isi rezerva dreptul de a refuza inscrierea din nou a persoanelor care au avut abonamentul anulat.

Pentru confortul dumneavoastra, daca va fi cazul, se va admite introducerea de noi puncte in Regulamentul Clubului, se vor putea organiza evenimente si alte activitati iar acestea vor fi aduse imediat la cunostinta membrilor, daca acestia sunt de accord sa primeasca informari. Aceste informari vor fi afisate si la intrarea in club.

Sunt / nu sunt de acord sa primesc emailuri cu informari din partea clubului.